Se vår stora lagerrensningskampanj och vår black weekend-rea här

GardenStore bygger en ny e-handel och köp kan därför inte genomföras just nu. Välkommen tillbaka våren 2024!

Kan jag själv komplettera eller ändra min order?

Beställning
Betalning
Produkter
Retur & Reklamation
Priser & Rabatter

Om du vill korrigera eller göra ändringar i din order är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice fortast möjligt. Vi tar då reda på om din order lämnat lagret eller om en ändring är möjlig. 

Vi kan dessvärre aldrig göra ändringar som innebär en höjning av totalsumman på din order, detta av säkerhetsskäl för dig som kund. Om du behöver komplettera din order rekommenderar vi dig därför att lägga en separat beställning på de saknade produkterna.  

Vänligen observera att inga ändringar kan göras efter att en beställning lämnat vårt lager.

Om du inte längre vill ha en produkt som redan skickats mot dig ordnar vi en retur på den.

Läs mer om retur här.


Relaterade ämnen

⟩ Lorem ipsum?

⟩ Lorem ipsum?


Saknar du svar ovan?