Min produkt från Stihl behöver ses över?

Beställning
Betalning
Produkter
Retur & Reklamation
Priser & Rabatter

Om din maskin gått sönder eller inte fungerar som den ska behöver vi få in den till serviceverkstad för en felsökning.

Här finner du din närmaste serviceverkstad: https://www.stihl.se/soek-efter-auktoriserade-aterfoersaeljare.aspx

Garantihandlingar ska tas med till serviceverkstaden, om du inte har dessa skapar du ett ärende i Reclaimit med bild på serienumret så ordnar vi det. 

 Alla våra reklamationer genomförs på vår sida i kontaktformuläret. Där väljer du "Reklamation" som "Typ av ärende".

Bra att veta!
Det är serviceverkstaden som undersöker produkten och fastställer om det är ett garantiärende eller så kallat handhavandefel.
Vid garantiärenden står vi självfallet för kostnaden för reparation och undersökning men landar det däremot som ett handhavandefel så står man som kund för dessa kostnader.


Relaterade ämnen

⟩ Min produkt från Husqvarna behöver ses över


Copyright © 2022 GardenStore Nordic AB. All rights reserved.