Se vår stora lagerrensningskampanj och vår black weekend-rea här

GardenStore bygger en ny e-handel och köp kan därför inte genomföras just nu. Välkommen tillbaka våren 2024!

Mitt paket kom fram skadat, vad gör jag nu?

Beställning
Betalning
Produkter
Retur & Reklamation
Priser & Rabatter

Om du öppnar paketet och det blivit en skada på en eller flera produkter behöver du registrera fraktskadan till transportbolaget omgående. Du måste rapportera transportskadan inom 5 dagar efter mottagandet annars kan vi inte godkänna en transportskada.

Registera skadan

Olika transportbolag har olika typer av registering av transportskador men som ovan nämnt behöver vi allt underlag inom 5 dagar efter mottagandet.

Anmäl transportskada här

För att gör vi ska kunna hantera ditt ärende vi en del grundläggande information. Säkerställ att får med följande underlag:


Bilder

  • Minst en på emballaget i sin helhet
  • Minst en på produkten och dess skada
  • Minst en bild på inneremballaget

Ytterligare information

  • Spårningsnummer på det skadade godset
  • Datum när godset togs emot

Relaterade ämnen